چگونه برای کاهش کراتینین سطح 3.8 در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین سطح 3.8 در نارسایی کلیه

دکتر من فقط به من گفت سطح کراتینین من است تا 3.8، به چه معنی است؟ و می توانید به من بگویید که چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

سطح کراتینین 3.8 چه معنی در نارسایی کلیه؟

در درمانگاه، کراتینین 3.8 ناشی از عوامل پاتولوژیک این معنی است که کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است و در حال حاضر این بیماری در مرحله 3 است، که یک مرحله حیاتی بیماری های کلیوی است. با کنترل خوب، پیشرفت این بیماری می تواند با تاخیر و به خوبی کنترل می شود. اما بدون کنترل خوب، این ممکن است بیماری را بدتر به سرعت می رود. به طوری که خواهان بیمارانی که در این وضعیت هستند به آن توجه بالا و اقدام به موقع برای جلوگیری از این بیماری بدتر می رود.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

شما می دانید که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را کاهش شما باید به اصلاح اختلال کلیوی اول است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیوی است که در کلینیک ثابت شده است که موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند سطح کراتینین بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: